Thursday, January 31, 2013

Badrum o klädkammare...

I ett år har mattan till badrummer väntat på att nå väggen och äntligen i lördags var den på plats och det blev så fint jag hoppades på.... Ett golv med stenar som på stranden i mjuka varmvita, grå o brunråsa toner och sedan en varmvit vägg! Min ällra bästa vän fixar nu med rör och porslin och någon gång fram i vår kommer badkaret, men inna dess kommer ljusen på plats!
I går kväll tapetserade jag klädkammaren och på söndag sätter jag upp garderoberna, varför ska skjutdörrar vara så dyra????
Fåglaran sjunger som tokar - tror nog våren är här ... men det är ju bara i januari! Hursom äter de nötter och lite talgboll om de måste... Snön är borta men gården är som en skridskobana och jag läser frökatalog på lediga stunder....

No comments:

Post a Comment